ادعای عضو هیئت‌رئیسه اتحادیه مشاوران املاک درباره انجام معاملات مسکن با بیت‌کوین! پیش فروش دناپلاس ایران خودرو آغاز شد | با ۳۵۰ میلیون دناپلاس سوار شوید (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) رسیدن به حقوق و دستمزد کارگران در مجلس بسیار سخت‌تر از جلسات شورای عالی کار است  ثبات قیمت‌ها در بازار میوه و تره‌بار مشهد از ابتدای سال ۲۱ درصد بیمه‌شدگان تامین اجتماعی، بانوان هستند قیمت جدید محصولات ایران خودرو و سایپا در بازار امروز جمعه (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) + جدول امکان اعتراض برای دریافت سهام عدالت جاماندگان (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) پایان اجرای طرح فجرانه کالابرگ تا هفت روز دیگر | برنامه دولت درخصوص کالابرگ چیست؟ (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ظرفیت اشتغال در صنایع غذایی بی‌نظیر است پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد درپی قانون‌شکنى‌های متعدد لیست قیمت انواع میوه‌ در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | کاهش قیمت میوه محسوس‌تر می‌شود کشف کارگاه تولید آبلیمو و آبغوره تقلبی در محدوده بلوار شهید طرحچی مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + عکس قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تعطیلی طلافروشی‌های مشهد در ۱۵ اردیبهشت قطعی گاز و برق معضل کارخانه‌های سیمان خراسان رضوی یک پیش بینی مهم از آینده طلا اجاره‌نشینی با ماهانه بیش از ۱۰ میلیون در منطقه رضاشهر مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) چند درصد چک‌ها در اسفند سال گذشته برگشت خورد؟ وزیر نیرو خبر داد: مهم‌ترین دلیل ناترازی انرژی برق در کشور بی توجهی به اقتصاد انرژی است نکات کلیدی در انتخاب صندوق‌های طلا قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) آغاز بازگشت زائران عمره به کشور وام مسکن ۲ میلیاردی با اقساط نجومی | وام مسکن، مُسکن هم نیست، چه برسد به درمان! ال ۹۰ ایرانی رونمایی شد + عکس و مشخصات کامل مالیات بر عایدی سرمایه شامل چه کسانی می‌شود و چه مقدار است؟ + اینفوگرافی
سرخط خبرها

رئیس بسیج اتاق اصناف کشور: بسیج هرکجا باشد محور است | بازار در فعالیت های اقتصادی پشت نظام است

  • کد خبر: ۱۲۹۲۳۳
  • ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵
رئیس بسیج اتاق اصناف کشور: بسیج هرکجا باشد محور است | بازار در فعالیت های اقتصادی پشت نظام است
رئیس بسیج اتاق اصناف کشور با حضور در مشهد گفت: بخش خصوصی نشان داد در همه شرایط حاکم در کشور پشت نظام است.

به گزارش شهرآرانیوز، غلام‌رضا حسن پور، رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور با حضور در اتاق اصناف خراسان رضوی، صبح امروز ۲۰ مهرماه در جمع فعالان بخش خصوصی و اقتصادی کشور گفت:  بسیج هرکجا باشد محور است و خدمت گزاری می‌کند. بسیج از ابتدای انقلاب با مردم بوده است.

وی با بیان اینکه بازار در فعالیت های اقتصادی پشت نظام است افزود:  بخش خصوصی و فعالان  اقتصادی نشان دادند در همه شرایط حاکم در کشور در کنار نظام هستند.

وی با اشاره به بخشی از فرمایش‌های رهبر انقلاب تصریح کرد: مقام معظم رهبری اشاره کرده اند که بسیج پاره تن مردم است و باید به مردم کمک کند. باید توفیق داشته باشیم و به این امر مهم برسیم. پیشرفت‌های خوبی داشتیم و در این یکسال دفاتر دیگر خود را فعال کردیم و هدف خود را دنبال می‌کنیم. بسیاری از مشکلات ما به دلیلی قوانین و مقرراتی است که در جا‌های دیگر اعمال می‌شود.

حسن پور افزود: قرار است بسته‌ای را به مجلس شورای اسلامی تقدیم کنیم و به صورت بسته دائمی احکام در زمینه اقتصادی از آن استفاده کنند. بسیج اتاق با حمایت اتاق بایستی چنین بسته حمایتی احکام را تنظیم و تقدیم کند. در احکام اقتصادی مجلس اگر قرار است اتفاقی رخ دهد باید از این طریق انجام شود.

 همچنین کارگروه تخصصی آب در بسیج اصناف تشکیل شده و از همه مجموعه‌ها دعوت می‌کنیم تا در کنار یک دیگر این موضوع را حل کنیم. وضعیت آب در برخی از شهر‌ها نامناسب است. در موضوع ریزگرد‌ها نیز دوستان ما در بسیج و جلسات، پیشنهاد‌های مهمی ارائه کرده اند.

شافعی، رئیس اتاق ایران در این نشست گفت: صادرات موفق در پناه بخش تولید قدرتمند محقق می‌گردد و تولید پایدار نیازمند استفاده از تکنولوژی و نوسازی تجهیزات این بخش است؛ لذا بایستی در این عرصه اهتمامی ویژه در کشور صورت گیرد. فرسودگی ماشین آلات و قدیمی بودن فناوری از جمله مشکلات در این عرصه است و بسیاری از منابعی که به موضوع خود اشتغالی اختصاص پیدا می‌کند به نوعی هدر دادن منابع است و برای حمایت از تولید و اشتغال باید شیوه درست و مناسب پیدا کنیم.

به گفته شافعی،امروز مسئله و مشکل اصلی کشور که بر دو حوزه اجتماعی و فرهنگی اثری مستقیم دارد، دارای ریشه‌ای اقتصادی است. اگر قرار باشد در کشور کاری صورت گیرد که در در مسائل فرهنگی و اجتماعی هم اثرگذار باشد، بایستی در حوزه اقتصاد صورت گیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->